Środowisko i zwierzęta
Gospodarka odpadamikarta nr: UMB285
Planujesz wymianę pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowych lub elementów budowlanych zawierających azbest? Pamiętaj, że możesz uzyskaj dofinansowanie kosztów tej inwestycji.
Wniosek można złożyć:
Dotacja może być udzielona:
Wypełniony i podpisany wniosek o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu usuwania azbestu, który znajdziesz TUTAJ.
Do wniosku, należy dołączyć:
Złożyć wymagane dokumenty:
Wniosek o dotację należy złożyć w terminie od 2 stycznia do 31 października danego roku kalendarzowego, przed rozpoczęciem inwestycji, tzn. przed zdemontowaniem wyrobów zawierających azbest.
Opłata skarbowa pobierana jest tylko w przypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa w wysokości 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnego, zstępnemu lub rodzeństwu lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej), płatna na rachunek bankowy Urzędu Miasta Bydgoszczy Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych, nr rachunku: 52 1240 6960 3892 1000 0000 0000.
Wnioski rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki.
W przypadku złożenia wniosku, który jest niekompletny, zostaniesz wezwany do jego uzupełnienia w terminie 14 dni od doręczenia wezwania.
Referat Ochrony Ziemi w Wydziale Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Bydgoszczy, ul. Grudziądzka 9-15, budynek C, pok. 210, tel.: (52) 58 58 040.
Uchwała Nr XV/320/19 Rady Miasta Bydgoszczy z dnia 25 września 2019 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na dofinansowanie kosztów inwestycji z zakresu usuwania azbestu (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. z 2019 r. poz. 5168).
Informacja RODO dostępna jest TUTAJ.