Translate:
Sprawy
obywatelskie
Strona główna / Sprawy obywatelskie / Zaświadczenia i dane z rejestrów PESEL
pdf
Rejestr Danych Kontaktowych

karta nr: UMB14

Chcesz przekazać administracji publicznej numer telefonu i / lub adres e-mail? Dołącz do Rejestru Danych Kontaktowych! A może chcesz zmienić dane w Rejestrze Danych Kontaktowych?

1.            Wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych z Rejestru Danych Kontaktowych. Wniosek dostępny TUTAJWniosek otrzymasz także w Urzędzie.

2.            Dowód osobisty lub paszport.

3.            Telefon komórkowy  – jeśli potwierdzasz dane w Rejestrze Danych Kontaktowych przy urzędniku. Dostaniesz na niego SMS-a. Jeśli będziesz chciał potwierdzić także adres e-mail, potrzebny Ci będzie również dostęp do konta pocztowego.

Każda pełnoletnia osoba posiadająca PESEL.

Usługa jest bezpłatna. 

1.            Jeśli wpisujesz lub zmieniasz dane kontaktowe – będą one dostępne w Rejestrze Danych Kontaktowych od razu po ich potwierdzeniu kodem.

2.            Jeśli usuwasz dane – zostaną one usunięte natychmiast. Nie musisz ich potwierdzać (nie dostaniesz żadnego kodu potwierdzającego).

1. Przez internet - potrzebujesz profilu zaufanego lub e-dowodu. Pozwalają one potwierdzić Twoją tożsamość.  W serwisie obywatel.gov.pl sprawę zrealizujesz  TUTAJ 

2. Osobiście w urzędzie – na terenie miasta Bydgoszczy można się zgłosić osobiście bez uprzedniej rejestracji telefonicznej.

UWAGA! Dane do Rejestru Danych Kontaktowych można również przekazać podczas składania wniosku o wydanie dowodu osobistego!

Jeśli do Rejestru Danych Kontaktowych przekazujesz numer telefonu i / lub adres e-mail albo je zmieniasz – ze względów bezpieczeństwa – musisz potwierdzić, że należą one do Ciebie. Na telefon i skrzynkę e-mail  (zależnie, które dane podasz) otrzymasz osobne wiadomości z 6-cyfrowymi, jednorazowymi kodami potwierdzającymi. Jeśli Twoje dane kontaktowe nie zostały potwierdzone w urzędzie lub przez internet – możesz to zrobić później. Masz na to tylko 24 godziny od otrzymania kodu potwierdzającego. Potwierdzić dane można TUTAJ 

1. Wydział Spraw Obywatelskich, Referat Dowodów Osobistych:

A.  ul. Jezuicka 6, parter "Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego", tel. (52) 58 58 651, -885, -225,

B. ul. Emilii Gierczak 6 – Fordon filia Referatu Dowodów Osobistych, tel. (52) 58 58 733.

Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie rejestru danych kontaktowych (Dz.U.2019.2467)

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2021. 670)           

Sprawdź TUTAJ zasady przetwarzania danych osobowych w Rejestrze Danych Kontaktowych zgodnie z RODO

Obsługa klienta w n/w godzinach:

poniedziałek, środa, czwartek 800 - 1530

wtorek 800 - 1730

piątek 800 - 1330